sobota, 15 października 2016

Sudocrem | Kosmetyk idealny na wszystko ?


Pewnie większa część z Was Sudocrem kojarzy z kremem pielęgnacyjnym dla dzieci. Dzisiaj jednak przyjrzę się "cudo kremowi" pod innym kątem. Jak też przekonałam się (dosłownie) na własnej skórze produkt okazał się być wybawieniem w kilku przypadkach w których nie działało zupełnie nic. Jeśli jesteście ciekawe co mam do powiedzenia do temat Suocremu zapraszam dalej!


Czym jest Sudocrem? 

"Cudo krem" jest produktem wspomagającym regenerację skóry działającym łagodząco i ochronnie. Krem tworzy barierę ochronną przed niekorzystnym czynnikami. Jest polecany w pielęgnacji skóry zaczerwienionej, popękanej i  odparzonej. Krem jest bogaty w cynk, lanolinę oraz zawiera alkohol benzylowy który działa odkażająco. Sudocrem jest produktem hipoalergicznym.


Moja opinia

O świetnym działaniu kremu słyszałam już wiele razy, aczkolwiek nie byłam jakoś specjalnie  przekonana do tego specyfiku. Jestem posiadaczką cery bardzo wrażliwej i "humorzastej", do tego stopnia że reakcja na zmianę wody zawsze ale to zawsze kończy się wysypem nieprzyjaciół. Sudocrem poleciła mi przyjaciółka, która używa go właśnie na niedoskonałości. Za jej namową wypróbowałam go również na kropki które często pojawiały mi się po depilacji. Po pierwszej aplikacji przeżyłam szok, niedoskonałość z którą męczyłbym się pewnie kilka dni zaczęła goić się już po pierwszym zastosowaniu. Z wyżej wymienionymi kropkami po depilacji na które nie działo już zupełnie nic musiałam pomęczyć się nieco dłużej ale również zniknęły i to na dobre. Obecnie nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez obecności w niej "cudo kremu". Stosuje go punktowo aż do całkowitego zniknięcia niedoskonałości. Nie mogę nie wspomnieć również o subtelnym zapachu lawendy który sprawia że produkt jest jeszcze bardziej przyjemny w stosowaniu.



Konsystencja kremu jest nieco zbita, jest przyjemny w aplikacji oraz bardzo wydajny. Produkt możemy kupić w Rossmannie, ja wybrałam wersję 60g za około 13zł.

Jeśli miałyście kiedyś styczność z tym kremem koniecznie dajcie znać jak sprawdził się u Was !

Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)