wtorek, 31 stycznia 2017

Podkład zagadka | Maybelline Dream Velvet nr 10


Wygląd naszej cery to sprawa kluczowa w makijażu dzisiaj przyjrzę się ofercie  Maybelline a dokładniej podkładowy Dream Velvet. Produkt dedykowany jest dla cer mieszanych, ma za zadanie zarówno matowić jaki i  nawilżać. Jeśli jesteście ciekawe jak podkład sprawdził się u mnie zapraszam dalej!



Podkład zamknięty jest w poręcznej tubce (30g), swoją drogą chyba najbardziej lubię właśnie tę formę opakowania, jest nie tylko higieniczne ale również pozwala wykorzystać produkt w całości. Kolor jaki wybrałam to najjaśniejszy z całej gamy 10- Natural.



Przyznam się Wam szczerze że pokładałam ogromne nadzieje w tym produkcie ponieważ moja cera z podkładamy Maybelline zasadniczo się lubi a gdy tylko zobaczyłam wersję matująco nawilżającą od razu pomyślałam - to coś dla mnie !



Konsystencja produktu to coś pomiędzy żelem a musem aplikacja zarówno pędzlem, gąbką jak i palcami jest bardzo łatwa i przyjemna. Podkład rozprowadza się równomiernie - tworzy na skórze mgiełkę koloru (Photoshop w płynie).



Jego krycie oceniłabym na średnie, wygląda bardzo naturalnie, zauważyłam też działanie mocno wygładzające, nie podkreśla suchych skórek, jego wykończenie jest satynowo pudrowe. Jeszcze nie miałam tak ładnie wyglądającego na mojej skórze podkładu. Można by pomyśleć ideał ! I tak jest to ideał z t tym że na niespełna 2-3 h, metamorfoza jaką przechodzi po tym czasie jest ogromna, pokład zaczyna wchodzić w pory, rolować się a cera zaczyna się  błyszczeć, produkt ściera się nierównomiernie. Testowałam go solo, z bazą, pudrem ryżowym, bambusowym efekt finalny taki sam. Trwałość, jej bark niestety zupełnie go dyskwalifikuje. Być może sprawdzi się u posiadaczek cery suchej (lecz wspomnę dedykowany jest dla mieszanej). Szkoda bo kolor jest również genialny, naturalny  z żółtymi tonami (najjaśniejszy może być za ciemny dla typowych bledziochów), bardzo ładnie stapia się z cerą.



Podsumowując podkład byłby moim nr 1 gdyby nie tak kiepska trwałość i to jak wygląda po 2-3h.

Link do WIZAZU

Dajcie koniecznie znać czy miałyście już ten podkład oraz jak sprawdził się u Was.

Pozdrawiam serdecznie Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)