niedziela, 29 stycznia 2017

Śnieżne paznokcie | Babyboomer Semilac


Po Świątecznych czerwieniach i Sylwestrowych grantach przyszedł czas na coś bardziej stonowanego i spokojnego. Jako że karnawał trwa na całego postanowiłam dodać mały akcent w postaci pyłku, który ożywił całą stylizację. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć mojego nowego manicure zapraszam dalej!


Nie wiem jak Wam mi babyboomer, lub jeśli ktoś woli inaczej- rozmyty frencz, kojarzy się, szczególnie tą zimową porą z przyprószonymi śniegiem paznokciami. Zdobienie jest niezwykle subtelne, delikatne oraz jest świetną alternatywą dla osób które nie mogą pozwolić sobie na szalone kolory np ze względu na pracę.



Jako kolor bazowy użyłam lakier 002 Delicate French, jest to najpiękniejszy odcień do frencz manicure jaki kiedykolwiek miałam, piękny delikatny pudrowy róż - lekko transparentny, sprawia że płytka paznokcia wygląda bardzo naturalnie i estetycznie. Manicure choć delikatny zwracał na siebie uwagę, dostawałam wiele komplementów i zapytań o to jak go wykonałam.



Chciałam uzyskać płyny efekt przejścia między kolorem różowy a białym , w tym celu posłużyłam się gąbką ( tak jakbym wykonywała gradient "ombre" poziome) oraz kolorem 001 Strong White. Na serdeczne paznokcie wtarłam w warstwę dyspersyjną lakieru 121 Ruby Charm różowy lekko holograficzny pyłek.

Do stylizacji użyłam:
002 Delicate French
001 Strong White
121 Ruby Charm
Semilac Top
Semilac Base

Dajcie znać jak podoba się Wam moja wersja babyboomera :)

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)