piątek, 13 stycznia 2017

Studniówkowy manicure hybrydowy | Semilac Glitter Indigo & Flash


Sezon karnawałowy trwa w pełni, wiele z Was w tym czasie wybiera się na różnego rodzaju bale, panuje też sezon Studniówkowy, dlatego też przygotowałam propozycję manicure, który na pewno sprawdzi się przy tego typu okazjach.  Manicure jest prosty w wykonaniu, a jego efekt końcowy jest wręcz spektakularny. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć zapraszam dalej!



Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju róże oraz czerwienie na paznokciach, więc skąd granat w  mojej propozycji? Glitter Indigo to najpiękniejszy odcień granatu jaki kiedykolwiek widziałam.
Inspiracja - "Rozgwieżdżone niebo nad taflą jeziora bodeńskiego stanowi bogatą uwerturę do jednego z najsmaczniejszych festiwali sztuki na ziemi - Festiwalu w Bregencji. To tam, na wodnych scenach rozgrywają się największe dzieła operowe świata. Mekka melomanów spragnionych uczty dla uszu."



Lakier Glitter Indigo ma bardzo dobre krycie, druga warstwa to czysta formalność, pięknie prezentuje się na dłoniach - dostawałam wiele komplementów odnośnie tego właśnie koloru. Zestawiłam go z SemiFLASH oraz opalizującym pyłkiem  a'la kameleon. Połączenie podoba mi nie tak bardzo, że na pewno będę do niego często wracać. Kolor jest bardzo głęboki, nieoczywisty myślę że wszystkie wielbicielki niebieskiego będą nim oczarowane.



Aplikując SemiFLASH pamiętajcie o tym że wcieramy go w Top No Wipe. Polecam też zabezpieczyć błyszczący paznokieć dwiema warstwami Top'u unikniecie przetarć na końcówkach.
087 Glitter Indigo - (tutaj)
SemiFLASH Metalic - (tutaj)
Top No Wipe - (tutaj)

Dajcie znać czy moja propozycja manicure przypadła Wam do gustu
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)