sobota, 21 stycznia 2017

Swetry, chokery | ZAFUL HAUL 2017


Ostatnimi czasy sklep Zaful stał się coraz bardziej popularny, na Youtube znajdziemy wiele filmików z zakupami natomiast na blogach możemy przeczytać wiele recenzji. Osobiście nie jestem zwolenniczką tego typu sklepów, więc dlaczego zdecydowałam się akurat na współpracę z tym sklepem ? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam dalej!



Oferta współpracy ze sklepem "wisiała" już dłuższy czas w mojej mailowej skrzynce, ostatecznie rezygnowałam z podejmowania współprac z tego typu sklepami. Oferta sklepu ZAFUL wydała mi się na tyle ciekawa, a szata graficzna przywodziła na myśl jedną z popularnych sieciówek również na Z, że postanowiłam się skusić! Niestety moje uczucia co do zamówień, bo rzeczy przyszły mnie mnie w dwóch paczkach są bardzo mieszane. Ale po kolei.

Na pierwszy rzut pójdą dwa chokery,  tego typu biżuteria kojarzy mi się ze stylem lat 90'tych, ja wybrałam wersję przeplataną oraz urocze "welurowe" serduszka. Naszyjniki zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie, są porządnie wykonane posiadają regulację oraz są przyjemne w noszeniu.


Choker serduszka tutaj
Choker przeplatany tutaj


Sweter na który najniecierpliwiej czekałam, a rozczarował mnie chyba najbardziej z całej przesyłki. Wygląda tak jak na zdjęciu, rozmiar tez jest w porządku (mógłby być dosłownie 2cm dłuższy), lecz jakość wykonania pozostawia niestety wiele do życzenia, i nie chodzi tutaj o wystające nitki czy tym podobne, lecz o ogromne mechacenie się. Sweter po czterech praniach (delikatnych) wygląda nieciekawie, materiał z którego został wykonany jest sztuczny i niezbyt przyjemny w noszeniu, nie wyobrażam sobie nosić go cały dzień. Ogólnie sweter podoba mi się bardzo, jest stu procentowo w moim stylu, niestety materiał, jego jakość w tym wypadku na minus. (jeśli widziałyście coś podobnego w którejś z sieciówek dajcie znać ! :) )


Czarny sweter z wiązaniem tutaj


Ozdobne szelki zamówiłam z myślą o wiośnie/lecie i stylizowaniu ich do luźnych sukienek. Jakość wykonania jest w porządku, bardzo ładnie się układają. Na początku miałam problem ze znalezieniem początku oraz końca, ale po kilku próbach doszłam do tego co i jak :)


Ozdobne szelki tutaj


Sweter z wiązaniem, niestety one size okazał się dużo za duży, kolor też nieco odbiega od tego co na zdjęciu, jest o wiele ładniejszy. Jakość wykonania nieco lepsza niż w przypadku swetra w kolorze czarnym. Na uwagę zasługuje wiązanie na dekolcie które sprawia że sweter wygląda ciekawie.


Oliwkowy sweter z wiązaniem tutaj


Ostatnią rzeczą z zamówienia jest szaliko chusta w różnych odcieniach szarości. Jakość wykonania jest dobra, nie zauważyłam wystających nitek itd, jako prawdziwy zmarzlak jestem z niej bardzo zadowolona.


Chusta tutaj

Przesyłki szły do mnie około cztery tygodnie. Niestety jakość swetrów w porównaniu do ceny wypada blado, zdecydowanie w tej cenie lub nawet niższej możemy znaleźć porządne rzeczy w znanych nam stacjonarnych sklepach sieciowych.  Co do chokerów jestem na tak, ich wykonanie, detale są bardzo dopracowane, szalik oraz ozdobne szelki również są w porządku, a ich cena jest adekwatna do jakości.

Dajcie znać czy miałyście kiedyś styczność z tym sklepem oraz jakie są Wasze doświadczenia z nim związane.

ZAFUL sklep

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)