wtorek, 28 lutego 2017

Relacja ze szkolenia - pokazu Victoria Vynn | Rzeszów 27.02.2017

Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie, że wczoraj byłam na pokazie - szkoleniu  marki Victoria Vynn w Rzeszowie. Z produktami tej marki znałam się już wcześniej i gdy tylko zobaczyłam informację o spotkaniu i dostałam na nie zaproszenie wiedziałam że nie będzie mogło mnie tam  zabraknąć. Jeśli jesteście ciekawe jak przebiegło spotkanie zapraszam na relację ! 




Podczas całego spotkania towarzyszyła mi koleżanka z roku, pokaz odbył się w hotelu Hilton Garden w Rzeszowie. Na każdą z uczestniczek czekał folder z opisem produktów oraz wykazem kolorów, podczas pokazu puszczane były również wzorniki oraz lakiery, tak aby każda uczestniczka mogła sprawdzić konsystencję, kolor co znacznie ułatwiło późniejsze zakupy.



 Sala w której odbyło się spotkanie była bardzo przestronna, nie czuć było tłoku, i pomimo iż było nas naprawdę sporo rozmieszczenie ekranów i świetna  organizacja ekipy Victoria Vynn sprawiły że każda i każdy z nas wszystko dobrze widział i słyszał.





Atmosfera była bardzo przyjazna, prowadzący mieli świetną interakcję z uczestnikami,  spotkanie było bardzo dynamiczne - nie było mowy o nudzie. Cała ekipa cechowała się ogromnym doświadczeniem i profesjonalizmem.Trenerki marki były otwarte, pomocne  i niezwykle cierpliwe na wszystkie pytania.





Pokaz był również świetną okazją, by zobaczyć prace niezwykle uzdolnionych trenerek, które  podczas spotkania zaprezentowały nam ciekawe zdobienia, przedłużanie na formie, oraz manicure kombinowany.





 Na każdą uczestniczkę czekał podarunek w postaci nowości  bazy - Mega Base. Każda z nas otrzymała również na końcu pokazu - szkolenia  certyfikat.  Podczas spotkania było mnóstwo możliwości na wygranie produktów oraz dolarów Victoriańskich, za które można było zrobić zakupy. Dodatkowo obowiązywał rabat -20%.  Jest mi bardzo miło że mogłam poznać świetną ekipę, a w szczególności Panią Olgę, z którą miałam już przyjemność rozmawiać drogą mailową. Podczas spotkania zobaczyłam znajome twarze wśród blogowych koleżanek, oraz poznałam nowe.



Pokaz zaczął się o 10 a skończył nieco po 14. W przerwie można było zrobić zakupy, napić się kawy zjeść ciacho, porozmawiać z teamem marki Victoria Vynn, zrobić zdjęcia, oraz doradzić się co co wyboru kolorów.  Cała ekipa Victorii miała bardzo indywidualne podejście do każdej z nas.



Każda z nas mogła wziąć udział w konkursie w którym nagrodą główną była możliwość wypełnienia specjalnej torebki po brzegi dowolnymi produktami.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z pokazu - szkolenia i naładowana pozytywną energią, i inspiracjami zabieram się za testowanie produktów ! :)

Dajcie znać czy byłyście już na takim spotkaniu i jak Wam się podobało, jeśli chcecie dowiedzieć się czy w Waszym mieście będzie organizowane spotkanie koniecznie zajrzyjcie na FB marki Victoria Vynn (tutaj).

Dziękuję za zaproszenie.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)