niedziela, 5 marca 2017

Caramel Melange | ZOEVA

Zoeva to firma którą już chyba każda z Nas zna a w szczególności palety które są już bestsellerami. Tym razem dostałam w prezencie paletę  do której wzdychałam już odkąd pojawiła się na rynku, mianowicie Caramel Melange.  Jeśli chcecie zobaczyć jak prezentują się swatches, oraz jak paleta sprawdziła się u mnie zapraszam dalej!



Paleta podobnie jak Cocoa Blend wyglądem przypomina pudełko czekoladek -bombonierkę. Caramel Melange skrywa w sobie dziesięć kolorów zachowanych w ciepłej tonacji.




Wax Paper - jego nazwa jest w 100% trafiona, matowy beżowy cień, według mnie niezbędny w każdej palecie i każdym makijażu
Universal Delight - matowy jasnobrązowy kolor idealny do łączenie pozostałych kolorów w załamaniu powieki
Aftertaste - najcieplejszy z całej palety - bardzo ciepły miedziano pomarańczowy kolor, bardzo oryginalny, świetny jako akcent w całym makijażu oka
182°C - miedziany metaliczny cień, jeden z moich faworytów




Liquid Center - Ciemniejszy i bardziej wpadający w brąz niż poprzednik mocno metaliczny cień - również mój faworyt
Alchemy- ciepły karmelowy brąz idealny do zaznaczania załamania
Start Soft - nieco jaśniejszy i cieplejszy brąz
Finish Sensual - idealna nazwa, jest to chłodniejszy, patrząc na poprzedników brąz, idealny do wykończenia makijażu oka




Almost Burnt - złoty klasyczny perłowo-metaliczny cień
Edible Gem - najciemniejszy z całej palety ciepły czekoladowy brąz urozmaicony delikatnymi drobinkami



Dobór kolorystyczny jak i same nazwy kolorów są bardzo przemyślane, cała paletą możemy wykonać wiele pełnych makijaży. Cienie są świetnie napigmentowane, a ich aplikacja oraz rozcieranie to czysta przyjemność. Co do trwałości nie zauważyłam blaknięcia, cienie utrzymują tą samą intensywność przez cały dzień. 


Paleta sprawdzi się i posiadaczek niebieskich oraz zielonych oczu, oraz tych które lubią bardzo ciepłą kolorystykę na powiekach.

Dajcie znać czy macie którąś z palet Zoevy, oraz jak sprawdziła się u Was, ja jestem zachwycona i według mnie są to jedne z najlepszych cieni na rynku.

Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)