czwartek, 30 marca 2017

Moje ulubione lakiery hybrydowe na wiosnę + TOP MAT TOTAL | Semilac


Wiosna nadeszła już "pełną parą", pozostając w tematyce lakierów hybrydowych zaprezentuje Wam moje ulubione lakiery hybrydowe idealne właśnie na sezon wiosenny, oraz opowiem troszeczkę o jednej z nowości marki Semilac - Top Mat Total. Zapraszam do dalszej części posta !



Wiosną zdecydowanie stawiam na pastele, uwielbiam zarówno te tradycyjne jak, jak i te z nutką neonu w sobie .



121 - Ruby Charm - Królowa wśród wszystkich kolorów, piękna żywa nasycona fuksja. Jest to jeden z moich ulubionych lakierów, jeśli kochacie róże na paznokciach a jeszcze nie macie go w swoich zbiorach, nie zwlekajcie dłużej !

131 - Lovely Mickey - Słodki pastelowy róż z nutką neonu, wygląda świetnie solo jak i w połączeniu z innymi kolorami.

130- Sleeping Beauty - Kultowy lakier marki Semilac piękny pastelowy brzoskwiniowy odzień z widocznymi neonowymi tonami, mój drugi ulubieniec.

056 - Pink Smile - To kolor dla tych z Was które lubią delikatne odcienie na paznokciach. Pink Smile to chłodny róż który prezentuje się świetnie zarówno na krótkich jak i na długich paznokciach.

047 - Pink Peach Milk - Nazwa koloru w 100% oddaje jego charakter, jest to delikatny róż z brzoskwiniowymi tonami,  znacznie cieplejszy od swojego poprzednika

032 - Biscuit -  Klasyk, ulubiony kolor wielu Panien Młodych, genialny rozbielony różo - beż, świetnie prezentuje się na paznokciahc.

022 - Mint - Również kultowy lakier, jet to najpiękniejsza mięta jaką mam w swojej kolekcji, ma w sobie ciepłe tony, świetnie prezentuje się do opalonych dłoni



Matowe paznokcie zrobiły furorę  już jakiś czas temu, sama nie była przekonana od razu co do tego efektu, ale gdy tylko raz spróbowałam przepadłam. Jak poprzednia wersja matowego Top Coat'u nie do końca przypadła mi do gustu (dawała bardziej satynowe wykończenie) tak w tej się zakochałam. Paznokcie są w 100% matowe, efekt matowości utrzymuje się cały czas, aż do zajęcia manicure. Wykończenie jakie daje Top Mat Total jest bardzo przyjemne, paznokcie przypominają w dotyku gumowe opakowania niektórych kosmetyków, np Nars.



Powyższe zdjęcie pokazuje Wam jak matowy Top Coat zmienia charakter końcowy kolorów.

Ja jestem zauroczona, nie sądziłam  że pastelowe kolory będą wyglądać tak genialnie w macie. Dajcie koniecznie znać czy lubicie mat na paznokciach, oraz który kolor jest Waszym faworytem.

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)