niedziela, 26 marca 2017

Pastelowy manicure hybrydowy | Starlack


Jakiś czas temu pokazywałam Wam lakiery hybrydowe marki Starlack, dzisiaj mam dla Was manicure wykonany przy ich użyciu. Manicure typowo wiosenny, pastelowy. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć oraz dowiedzieć się jakich konkretnie kolorów użyłam zapraszam dalej! 


Do stylizacji użyłam pięknego odcienia różu, który  w zależności od światła raz jest bardziej różowy, raz bardziej fioletowy - Pink Lavender (tutaj)



Cały manicure dopełniłam różowo - złotym  brokatowym lakierem Pink Gold Glitter (tutaj)



Więcej o lakierach Starlack poczytacie -----------> (tutaj)

Dajcie znać czy manicure przypał Wam do gustu, oraz czy znacie tą firmę.
Pozdrawiam, Ania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)