piątek, 17 marca 2017

Nie taka Rosja straszna czyli ziołowy szampon - nalewka do włosów | Bania Agafii


O ziołowych kosmetykach babuszki Agafii słyszałam już wieki temu lecz dopiero stosunkowo niedawno za poleceniem mojej przyjaciółki zakupiłam szampon a właściwie nalewkę do włosów. Jeśli jesteście ciekawe czy jestem zadowolona oraz czy produkt sprawdził na moich włosach zapraszam dalej !


Do zakupu szamponu  przekonał mnie dodatkowo fakt że mój ówczesny szampon  był już prawie zdenkowany, pomyślałam więc że  spróbuję! Co prawda szukałam innej wersji, lecz akurat nie było jej w drogerii, tak więc padło na ziołowy szampon- nalewkę.
Zacznę od opakowania, bo nie sposób nie zauważyć ogromnej estetyki, produkt przykuwa uwagę i wygląda w moim przekonaniu bardzo "ekskluzywnie". Jego pojemność to 350ml a cena ok 5zł ! I tu ogromne zdziwienie bo byłam przygotowana na wydatek ok 15zł, nie spodziewałam się że kosmetyki babuszki są w tak przystępnych cenach.


Produkt stosuje od ponad miesiąca, wczoraj robiłam jego zdjęcia, a etykieta wygląda nadal bez zmian, pomimo  iż produkt stoi cały czas  na wannie. Osobiście bardzo lubię gdy produkt prezentuje się przez cały czas użytkowania atrakcyjnie. Na opakowaniu znajdziemy masę rosyjskich "hieroglifów" oraz naklejkę w języku Polskim.



Sam produkt ma kolor niemalże czarny, jego zapach jest ziołowy, lecz mogę określić go jako zdecydowanie przyjemny.

Co do działania produkt świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy pozostawiając  je świeże. Po spłukaniu nie ma uczucia szorstkości, włosy są przyjemne w dotyku, gładkie i przygotowane na przyjęcie odżywki. Sam szampon jest bardzo wydajny, dość dobrze się pieni. Włosy myje zazwyczaj codziennie przy tym szamponie mogę je spokojnie myć co drugi dzień.
Ciekawostka- mimo iż  jest to rosyjska receptura zauważyłam ze kosmetyki babuszki pochodzą z Estonii,  Litwy oraz właśnie Rosji :D .  Dla mnie to jeden z lepszych szamponów jakie miałam i z czystym sumieniem mogę Wam go polecić.

Przypominam Wam o konkursie w którym możecie zgarnąć wybraną czekoladową paletę Makeup Revolution (konkurs trwa do jutra !) TUTAJ


Dajcie znać czy znacie te kosmetyki oraz czy macie wśród nich swoich ulubieńców.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)