wtorek, 14 marca 2017

Lakiery hybrydowe idealne na sezon wiosenny | Victoria Vynn


Wiosna zbliża się wielkimi krokami, w odstawkę idą ciemne kolory na rzecz tych lżejszych, pastelowych. Te tendencje są widoczne nie tylko w ubiorze ale i w manicure. Dzisiaj pokaże Wam sześć idealnych kolorów lakierów hybrydowych na sezon wiosenny. Wszystkie kolory pochodzą z firmy w której jestem ostatnio zakochana - Victoria Vynn. Jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się moja idealna szóstka zapraszam dalej!




Lakiery pochodzą z dwóch systemów - Pure ( białe buteleczki), oraz Gel Polish (czarne buteleczki).
System Pure cechuje się tym że jest delikatniejszy dla paznokci, świetnie sprawdzi się u osób ze skłonnością do alergii, uczuleń. Lakiery z tej serii mają kremową konsystencję świetne krycie ( jasne kolory kryją bez jakichkolwiek smug po 2 cienkich warstwach! )  manicure wykonany systemem Pure rozpuszczalny jest w produkcie Alco Remover. System Gelpolish rozpuszczamy w acetonie, jego konsystencja jest bardziej żelowa, a krycie tak samo świetne jak w linii Pure. Lakiery z systemu Gel Polish posiadają nieco dłuższy pędzelek niż te z systemu Pure.

Subtle Pinkish No. 009

Kolor który zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia, idealny pastelowy róż, pięknie wygląda zarówno na długich jak i na krótkich paznokciach. Głośno krzyczy WIOSNA !




Foggy Day No.070

Kolor który jest najpiękniejszą szarością jaką kiedykolwiek widziałam, jest to połączenie szarego z nutką niebieskiego, świetnie prezentuje się na paznokciach, myślę że sprawdzi się również latem do opalonych dłoni. Kolor przypomina mi zachmurzone niebo podczas wiosennej burzy.




Polar Sky No.30 

Po burzowym czas na piękne, bezchmurne niebo. Choć nazwa zimowa, to według mnie jest to iście wiosenny kolor. Jadąc na pokaz wiedziałam że wróci razem ze mną. Jest to jeden z najpiękniejszych kolorów jakie posiadam w swojej kolekcji, nie spotkałam się jeszcze nigdy z tak pięknym rozbielonym błękitem.




Candy Blush No.012

Soczysta lekko neonowa brzoskwinia, czyli kolor którego nie może zabraknąć wiosną.  Jest to odcień na pograniczy różu i właśnie brzoskwini.




Raspberry Secret No. 034

Jak już sama nazwa nam sugeruje malinowy róż z lekkimi czerwonymi tonami. Bardzo soczysty i energetyzujący, świetnie wygląda w połączeniu z błękitem - Polar Sky.




Desert Kiss No. 123 

Kolor który w zależności od światła wygląda inaczej, raz jest lekko fioletowym jasnym różem, innym razem szarością z lekką różową poświatą. Jest bardzo oryginalny, świetny dla osób którym szybko nudzą się kolory na paznokciach.



---> Relacja z pokazu - szkolenia (tutaj)




Dajcie koniecznie znać który z kolorów przypadł Wam najbardziej do gustu, oraz czy znacie firmę Victoria Vynn.

http://victoriavynn.com/

Pozdrawiam, Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)