sobota, 15 kwietnia 2017

Easter Nails | Manicure na Wielkanoc


Na samym wstępie życzę Wam spokojnych, zdrowych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego Dyngusa! Przygotowałam dla Was propozycję manicure idealnego na Wielkanoc. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć oraz dowiedzieć się jakich produktów użyłam zapraszam dalej!


W stylizacji przeważa najpiękniejszy błękit jaki kiedykolwiek widziałam - Indigo Call Me a  Unicorn, oraz mój ulubiony róż Semilac Ruby Charm, który dodatkowo pokryty jest efektem "kopciuszka" również od Indigo.



Na palcu serdecznym narysowałam uroczego królika, który nadaje całemu manicure Wielkanocny charter.

Przy drugiej ręce (prawej) poszłam nieco na łatwiznę i przyozdobiłam paznokieć serdeczny (Ruby Charm) oraz środkowy (Sleeping Beauty) pyłkiem Pixel Effect.



Dajcie koniecznie znać czy moja propozycja stylizacji przypadła Wam do gustu .
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)