sobota, 22 kwietnia 2017

Lakiery hybrydowe OUL'AC | Swathes


Jakiś czas dostałam do przetestowania lakiery hybrydowe marki OUL'AC, było o moje pierwsze zetknięcie z tą marką. Sama marka jest dość młoda na rynku,  bardzo dynamicznie się rozwija dodatkowo  jakość lakierów oraz szeroka gama kolorystyczna jest bardzo zachęcająca o czym możecie poczytać dalej.




Sama buteleczka jest bardzo solidna, pojemność również na plus - 10ml, cena to ok. 29,99. Dodatkowym atutem jest pokazany kolor na wierzchu nakrętki - bardzo ułatwia to szybkie  znalezienie pożądanego koloru, szczególnie wtedy gdy posiada się dość pokaźne zbiory hybryd.


Kolory jakie otrzymałam to :
GLK146 - piękny pastelowy róż, mój zdecydowany faworyt z całej trójki, mogę porównać go do jogurtu truskawkowego - moje pierwsze skojarzenie gdy go zobaczyłam. Krycie bardzo dobre - dwie cienkie warstwy
GLK168 - intensywny niebieski, bardzo klasyczny i elegancki. Jestem pewna że będzie prezentował się świetnie do opalonych dłoni, jego krycie jest również bardzo dobre - druga warstwa to czysta formalność
Amethyst Series 6 - tajemniczy głęboki fiolet (granat?) z zatopiona holograficzną drobinką, zdecydowanie coś dla fanek ciemnych paznokci,będę po niego często sięgać jako akcent na jednym, dwóch paznokciach



Co do konsystencji lakierów, jest ona bardzo kremowa, pędzelek świetnie układa się przy skórkach co ułatwia aplikację.


Już nie mogę się doczekać, aż wyczaruję dla Was jakiś manicure z użyciem tych kolorów, dam również znać jak wygląda sytuacja z trwałością, oraz ściąganiem manicure.

Napiszcie koniecznie czy znacie markę OUL'AC, oraz który kolor spodobał się Wam najbardziej

https://www.instagram.com/oulacnails/
http://www.oulacnails.eu/ - strona jest w budowie

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)