piątek, 6 kwietnia 2018

Pomada do brwi Wibo | Soft Brown


Brwi to jeden z najważniejszych elementów w całym makijażu. Gdy wykonuję makijaż w pośpiechu stawiam własnie na brwi, bo to one nadają charakter twarzy, a także są ramą dla naszych oczu. Będąc w temacie promocji -55% w Rossmannie, mam dla Was recenzję pomady którą własnie tam kupicie. Mowa tu oczywiście o pomadzie z Wibo. Jeśli jesteście ciekawe jak produkt sprawdził się u mnie zapraszam dalej !





Pomada zamknięta jest w charakterystycznym dla tego rodzaju produktu opakowaniu - szklanym słoiczku, który wygląda bardzo estetycznie. Do pomady dołączony jest średniej jakości pędzelek ze szczoteczką.



Kupując pomadę nie przeczytałam żadnej recenzji, aby się nie sugerować opiniami. Kolor wybrałam w ciemno, nie było niestety testerów. Mój typ urody to ciepła wiosna, i muszę przyznać, że nigdy nie miałam tak dobrze dobranego koloru produktu do brwi. Odcień Soft Brown świetnie zgrywa się z kolorem moich włosów, nie jest za chłodny ani też za rudy. Jest to czysty jasny brąz.



 Sama konsystencja pomady jest bardzo miękka i masełkowata, na pewno trzeba się nauczyć nią pracować, zwłaszcza gdy ktoś jest przyzwyczajony do podkreślania brwi kredką. Ja delikatnie maczam pędzelek w pomadzie i rozpracowuje nabrany produkt na ręce, dopiero po takim przygotowaniu nakładam na brwi.




Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to widziałyście na wczorajszym Instastory test trwałości. Pomadę testują od ponad miesiąca, i jeśli chodzi o trwałość to jest genialna. Produkt pozostaje na swoim miejscu przez cały dzień, nie ściera się i nie wybłyszcza. Możemy dzięki tej pomadzie uzyskać wiele efektów, od bardzo delikatnego po mocny, dramatyczny, wyrysowany. Z łatwością przychodzi również rysowanie "włos, po włosku". Osoby początkujące mogą mieć trudności aby nie przesadzić z jej ilością, ale wystarczy raz czy dwa aby się jej nauczyć.



Produkt pozamiatał, i mój dotychczasowy ulubieniec wśród pomad - pomada z Inglota, poszła w odstawkę.

Pomadę Wibo kupicie w regularnej cenie 23.99 i z tego co pamiętam do wyboru są 4 kolory. Dla niektórych z nas promocja -55% zaczęła  się wcześniej, a dla wszystkich zacznie się od poniedziałku dlatego tez warto na nią polować. 

Tymczasem dajcie znacz czy macie ja w swojej kosmetyczce i czy sprawdziła się tak dobrze jak u mnie.
Pozdrawiam, Ania

2 komentarze:

  1. Ta pomada jest świetna, używam jej od wielu lat i muszę przyznać, że jest niezawodna. Z tego powodu postanowiłam kupić ją dla mojej mamy pod choinkę. Oprócz tego do prezentu zamierzam dołączyć coś ze sklepu tescoma, ponieważ mama uwielbia produkty tej marki. Mam nadzieję, że będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja zdecydowałam się w końcu zadbać o swoją skórę. Kupiłam też bardzo dobre preparaty dzięki czemu faktycznie efekty zobaczyłam dosyć szybko

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)